amore de lägenhet.

Mjaaaauuu. Har precis vaknat efter första natten i nya slottet. Och det är alldeles, alldeles underbart. Men som alltid när det gäller oss ska det ju såklart krångla lite. Än en gång var det soffan som protesterade, eller trapphuset!! Soffan var helt enkelt för stor för att få upp igenom trapphuset. Eller så är trapphuset för litet, jag håller på det senare. Men all is well, Mikey har lånat oss en soft lounge soffa som vi kan ha tills vi kirrat en ny. Så nu ska jag bege mig till soffaffären och beställa en modell mindre och hålla tummarna för att den tar sig upp!! Bilder kommer upp senare när vi fått lite ordning här inne. Som av en händelse uppdaterade jag min telefon här i veckan och vips så kunde jag göra om den till modem så vi kan hålla kontakt med omvärlden tills vi fått bredband installerat. Hallelujah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0