tisdag.

Swooosch, så har det gått en helg igen. Det verkar ha blivit ett återkommande tema det här med att jag tittar in här på fredagar och sedan är det tyst hela helgen. Nu när datorn strejkar får jag ju inte ens upp bilder eller videor så jag kan dela med mig av studen, vilket känns lite halvtråkigt. Helgen var i vilket fall mycket lyckad. Harry blev strålande glad för sina presenter och jag fick visa upp mina skytte-skills när vi invigde hans Star Wars-pistoler. Kommande vecka bjuder på arbete, mera häng med the Browns. Bobby kommer ner från London och joinar oss så hela klanen Brun blir fullständig. I bagaget har han en katt så vi får äran att ta hand om Toby från och med torsdag. Jippie!! Det blir ännu en helg i Mile Oak och när helgen är slut kommer Malin hit!! Woop woop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0