söndag.



Men mumma!! Kolla in detta. Vilken mästerkock till karl har inte jag då?! När jag kom hem från jobbet idag stod det en rykande färsk beef roast på bordet. Sötnosen hade även cyklat till stan och köpt nya fintallrikar då de vita, tråkiga vi har var för små!! Till efterrätt väntar hembakta blåbärsmuffins med Ben&Jerrys Caramel Chew Chew. Mmmmnamnam, jag gillar söndagar!! Gårdagen sprang förbi i full fart. Först ut var jobb ett par timmar på förmiddagen, sedan tog vi kidsen till en stor lekpark nere vid stranden. När de tröttnade styrde vi kosan (jag och Dan cyklade) mot Mile Oak och svärmors hus. Där fick vi äntligen krama om lilla Toby och tog en promenad. När det var dags för ungarna att åka hem satte jag och Danny oss på cyklarna igen och rullade hem för ett snabbt bad. Och sedan spenderade vi kvällen på The Hartington med Alex, Daisy, Phil och Kieron. Daisy har precis kommit hem från en tripp till staterna så det blev catch up över ett par cider. När dagen slutade hade vi trampat över 15 miles (25 km) på våra cyklar, vilket känns i min kära behind idag. Gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0