skepp o hoj.

Intressant söndag idag måste jag säga. Det är väl söndag va? Fröken Paulsson är lite trött i knoppen efter gårdagen. Vi bestämde oss nämligen sent igår kväll att stanna i Mile Oak över natten och i och med de orden hoppade vinet, bubblorna och drinkar fram. Stupade i säng vid halv tre och klockan sju ringde klockan för jobb. Missade bussen mot stan och paniken infann sig då sunday service betyder en buss i timmen. Så jag och Dan hoppade in i en taxi och jagade ikapp bussen så jag fick kliva ombord. Jobbet gick fint och bossarna bjöd på toast med pocherat ägg. Jag älskar mitt jobb!! Nu sitter jag på bussen tillbaka till Mile Oak och väl där väntar barbeque hos Tina med hela stora familjen. Hoppas att ett glas kallt Chardonnay väntar också så det blir någon ordning på den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0