pust och stön.

...och stånk. Idag är det en fläckig amöba som tagit över min kropp. Jag är upp över öronen förkyld och har börjat flagna så det ser ut som jag har någon slags hudsjukdom. Men man får ju var glad att snoret antagit en självlysande neongrön färg "så att man vet att viruset är på väg ut." Hur som helst, det här med att stanna hemma från jobbet för att man är sjuk är ju inte riktigt min grej så jag har snörvlat mig genom dagen så gott det har gått. Och så är det ju torsdag och "handla-massor-av-mat-dag" idag så just nu tycker jag mig kunna känna en procents doft av pizza genom mina igenstängda näsborrar!! Jag håller tummarna för att smaklökarna är kvar i matchen så jag kan avnjuta detta. Nu blir det soffhäng, pizza, en kall och Weeds. Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0