gooood morgon.

Rise and shine!! Tio timmars sömn gjorde susen. Det gröna snoret har sprungit iväg och gömt sig så nu är det bara att invänta sista stadiet - rethostan!! Jag hoppas gå igenom detta sista stadie idag då jag måste vara fit for fight i helgen. Mardi, en halvan av paret som äger hotellet, åker nämligen till Frankrike och lämnar mig med ansvaret att ta hand om alla frukostgäster. Så nu gäller det att slänga på charmen och köra all-in med det lilla jag plockat upp av den brittiska accenten. Kommer nog gå galant det där. Nu måste jag skynda mig ut i regnet.

Bjuder på lite sköna tunes från ett Brighton-band. Håll utkik för videon är filmad här på stadens gator. Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0