gaaaah.

Torsdag idag. Börjar jobba om 3 minuter. Stress, stress, stress. Valde att ta bussen idag då jag har lite ärenden att utföra i eftermiddag. Men är det något man kan klaga på här i Brighton så är det allmän transport. Bussen jag planerat att åka var inställd och vips så blev jag en kvart försenad. Det tar en kvart att cykla till jobbet men ombord på den här snigeltransporten tar det närmare en halvtimme!! Men men, det ska nog kunna bli en bra dag av det här också. Torsdag innebär ju för mig även löningsdag. Det här med att få lön varje vecka är ju ett fantastiskt påhitt. Dagen till ära ska jag unna oss en skohylla och en torkställning så våra kära gäster inte behöver mötas av kalsonger på varenda skåplucka i lägenheten. Senare bjuds det på middag i Mile Oak och vi får ta med oss Toby hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0