fredagspirrig.

Shit, fredag igen!! Och idag är jag sådär fredagspirrig och glad. Jag har gått tillbaka att ha lördagar ledigt istället för att jobba hela helgen och sedan ha en random dag mitt i veckan ledigt. Jag gillart!! Gårdagen var en mycket trevlig dag. Paul, Louise och Trinity kom förbi lägenheten för att kolla in hur vi har det. Och med sig hade de bubbel och inflyttningspresent - en liten kitchen garden!! Tusen tack!! Vi slängde ihop en utsökt kyckling curry och lite senare kom även Alex och Daisy över. Drinks och skitsnack till midnatt, sånna spontankvällar gillar vi. Nu sitter jag på bussen in till jobbet med lite lätt skallebank men i eftermiddag är det dags att packa en liten weekendbag då helgen kommer att spenderas i Mile Oak med resten av familjen. I morgon lördag väntar födelsedagskalas och tårta i massor då Harry fyllt sju och Tinas son Sam fyllt 13 år i veckan. Söndag kommer bjuda på lite jobb och Pauls sunday roast!! Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0