roll on 2011.

Hallå allihopa. Jag är tillbaka. Med massor av bilder från helgen. Karln åkte hem idag så nu är jag återigen änka ett par dagar. Till nästa fredag, då är det jag som sätter mig på planet över till England, the country som Lillemor så fint kallar det. Nyårshelgen smakade för övrigt otroligt bra. Fantastiskt trevlig nyårsmiddag med underbar meny och allt som hörde till. Nyårsdagen spenderades med fruarna, rock n' roll-burgare och tv-spel här hemma. Och gårdagen tillbringade vi i stallet. Det var dags för Dannys premiär i sadeln. Det gick över förväntan om vi säger så. Han till och med travade. Bildbevis finns längre ner. Dagen avrundades i Högdalen, där vi blev matade av Lillemor och Malin.

Nyårsafton 2010


  



  
  
 



Nyårsdagen




  
  


Stallpojken Danny Brown




   



Nu ska jag bädda ner mig i sängen och plöja igenom ett par avsnitt av Misfits, en serie som vi totalt fastnat i nu i helgen. I morgon väntar jobb i Solna centrum och gym.



Kommentarer
Postat av: mr brun !

wow what a weekend !! now back in brighton to wait another ten days but its a little easier knowing we only have three more goodbyes left :) thanks for a fantastic weekend baby its always better than i could imagine <3 love you!! puss och kram !!

2011-01-03 @ 23:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0