rock n' roll.



Världens bästa fruar och jag tog över Harry B igår. Oj, oj, oj. Ett par tårar spilldes då jag insåg att jag inte kommer se det där sunkiga haket med blaskig öl, musiken från himlen och volymprydda pudelrockare på ett tag. Men just wait for it. I'll be back!! Den episka kvällen avslutades även på ett episkt men kanske inte särskilt roligt vis. Jag och Malin blev misshandlade. Rock n' roll på riktigt. Låter dramatiskt det där ordet, misshandel. Men faktum är att jag fick en knytnäve i ansiktet och en spark i magen. Tack för den!! Som tur var kryllade det av poliser i närheten. Så nu är hon anmäld för misshandel och ofredande. In your face!!


Kommentarer
Postat av: Anton Awesome

Var det inte du som fick en "in your face"? Jag hänger inte med...

2011-01-08 @ 15:36:05
URL: http://antonawesome.blogg.se/
Postat av: Mika P

haha, jo det är sant! men jag tyckte det var in her face att farbror blå tog med henne. biaatch!!

2011-01-08 @ 15:44:08
Postat av: Linda

Men lilla Mika!!! hoppas du är okey!! O att biatchen får lida!!! F*tt jä*vel!! Puss puss

2011-01-08 @ 18:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0