one down, three to go.

Då var ännu en jobbhelg avklarad. Nu är det bara tre kvar att beta av. Tog och bokade den sista resan (på ett tag) över till England idag. Kändes lite skumt att boka one way. Samtidigt som det verkligen kändes att nu är det på riktigt och att det närmar sig med stormsteg. 22:a februari klockan 18.20 tar jag mina 50 kg väskor och ger mig av. Sex veckor kvar nu varav en vecka som spenderas i Brighton och en i Östersund/Åre. Det betyder att jag och vår kära huvudstad bara har en månad kvar tillsammans nu. Och den ska vi göra det bästa av!! Förhoppningsvis ett par till roliga utgångar och inga fler slagsmål. Going away-partyt är redan inbokat, så det blir nog bra det här!! Nu ska jag dyka in i en ny serie - The Inbetweeners - för att lära mig dialekten.



Kommentarer
Postat av: Linda

Jippo ja hooo ;) snart ses vi!!!!!!!!

2011-01-09 @ 18:48:13
Postat av: mika p

JAAAAAA!!

2011-01-09 @ 18:53:22
URL: http://mikapaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0