love my baby ♥



Jag lever. Det gick ju det där med. Att jobba dubbla pass med träningsvärken långt ner från helvetet. Jag har dragit benen efter mig och måste ha sett ut som en kutryggig gammal gubbe som skitit på sig. Jag hade skrattat om jag sett mig själv gå upp för en trappa idag. Mitt uppe i allt elände kom jag på att det idag är exakt fyra veckor kvar tills jag flyttar. Så om en månad anländer jag i Brighton med mina 50 kg väskor och kommer göra succé!

Jag kom även på (med en gnutta hjälp) att jag och min käresta mr Brun har varit tillsammans i hela sju månader idag! Shit, tiden flyger. Men det här är bara början än!! Då han är hemma i England fick han fira med Phil och pizza, och då jag sitter här fick jag fira med syrran, Gossip girl och en semla. Värre kan man ju ha det!! Och fira på riktigt får vi göra i helgen. I väntan utbyter vi cyberspace-pussar. 


    PUSS PUSS   


Kommentarer
Postat av: Mr brown

fyra veckor kvar min kärlek och nästan två av dem kommer jag att vara med dig:) ses imorgon prinsessa älskar dig alltid <3

2011-01-26 @ 08:11:09
Postat av: Mika

JAAA!!! Bara en natt kvar nu sen får vi njuta i en hel vecka. PUSS!! <3

2011-01-26 @ 12:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0