kom igen katten, det svänger ju.



Det slutade med att jag blev ensam i slottet idag. Syrran fick flytta sin häst ut till Värmdö och därmed har hon flyttat också. Mamman kommer hem i morgon så jag tog en omsorgsfull dans med dammsugaren efter jobbet så jag vågar släppa in henne när hon kommer. Nu ska jag ta och börja packa väskan för avfärd mot Jämtland på fredag morgon!! I Östersund väntar vintermys av olika slag och ett kärt återseende av stadens nattliv med Linda. Middag med pappan och på söndag rullar vi vidare mot Åre. Där väntar Sandra med utgång på Dippan, skoteråkning, minttu och varm choklad, bräda och självklart obligatorisk måndags- och tisdagsklubb. Jag är taggad till tusen och längtar upp så det knakar!! God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0