headache in my pants.



     

Åh en sådan bra dag. Jobbet flög förbi med hjälp av Metro, yatzy, kaffe och vänd-åtta. Efter detta begav jag mig mot Norrtull och piskade min bakdel på en Stair-Master tillsammans med Lillemor. När vi svettats klart och gjort några tappra försök att stretcha bort kommande träningsvärk åkte vi till Högdalen för att inta middag. Det blev kyckling, couscous (the food so nice they named it twice) och guacamole. Yummie!! Jag fick aldrig någon bra förklaring av varför de har gourmetsalt med smak av Karl-Johan så det låter vi gå osett förbi, förutom att jag var tvungen att ta ett kort. Resten av kvällen spenderade vi med att tala om framtiden, nutiden och dåtiden. Jag passade även på att lära mig lite användbara ord på franska. Malin spelade dålig pop från staterna och Lillemor kontrade med någonting där de sjöng "I've got a headache in my pants". Helt vanlig dag i Highvalley. Nu ska jag krypa ner i sängen, då jag fick mer jobb i morgon. Tillbaka till Solna C och sedan styrs kosan mot gymmet ännu en gång. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Lillemor fifan

Ikeas fel allt ihop. Rea på salt-jag är köptorsk..vad händer? VAD händer? Jo, nu står de där i köket. Och dammar igen..

2011-01-05 @ 00:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0