cyberspace-lördag.

Ja, om dagen som har gått finns inte så mycket att säga. Jo, tre saker. Jobb, jobb, jobb. Låter kanske lite deprimerande, men jag har sysslat med spännade saker idag. Brandföreskrifter. Det ni!! Jag håller nämligen på att förbereda för att lämna över mina så kallade "ansvarsområden" när jag slutar. Så jag ser ljuset i tunneln. Även fast jag nog allt hellre skulle befinna mig på Odenplan med resterande tre fruar och låtsas spela biljard och dricka öl i detta nu. Och även fast att detta ljus i tunneln gör mig lite extra otålig så är det bara att bita ihop. Åtta snabba timmar i morgon och sedan ska jag ut till Värmdö för att kolla in syrrans nya drömkåk. Nu ska jag simultan-titta på första avsnittet av Boardwalk Empire med min man. Vi sätter oss framför varsin dator, räknar ned och startar samtidigt. Så ser vi till att ha telefonen med What's app igång nära till hands så vi kan kommentera när vi vill. Det är nästa som att vi ligger i samma säng och tittar. Men bara nästan. Three, two, one....play!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0