check-in.

Jaha, då var det redan onsdag kväll. Tiden går som sagt, oerhört fort när man har roligt. Karln har jobbat i dagarna två så jag har siestat för fulla muggar. Efter ännu en sovmorgon till lunch idag så vågade jag mig in till stan på egen hand för att leta lite saker. Hittade födelsedagspresenter i överflöd till Ellie och bestick och grejer till lägenheten. Och ett par skor. Och en väska. Alla affärer man kan tänka sig finns här. Det är som ett litet London fast billigt!! Det hela avslutades med en liten promenad längs stranden i solsken och en massa plusgrader. Jag tror vi kan bli bra kompisar, Brighton och jag!! I morgon återvänder jag dock till Svea rike för att dryga ut kassan lite innan den riktiga flytten. Vi har precis lagat Chilli dogs och nu ska vi döda lite zombies och spela lite basket. See ya!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror ni kommer bli bff du och Brighton ;)

Visst kommer ni hit nästa vecka??? :)

Läängtar babe!! Kram på er

2011-01-20 @ 17:35:56
Postat av: Mika

Liiinda! Vi anländer i Östersund kl 14 på fredag. I'm all yours! Midday och utgång på lördag?

2011-01-21 @ 00:12:02
URL: http://mikapaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0