brighton ♥

Good morning angels!! Hoppas ni sovit gott för det gjorde jag! Självklart var hela biten med att sova ensam lite trist efter en vecka i himlen. Somnade trots detta ovaggad när jag ramlade in vid 2-tiden i natt. Rejält trött efter många långa timmar på resande fot. Men, jag glädjer mig åt att det var sista gången jag måste flyga själv. Och nästa gång jag åker till England är det inte för att besöka, utan för att bo. Jiiiippie! Vad har vi då åstadkommit under den gångna veckan? Jo, vi har njutit av en hel del underbar mat och ljuvliga drycker. My lord, det finns risk att jag kommer flyta ut när jag bosatt mig där. En stor påse kärlek med 18 små påsar av mina favoritchips från Walkers går lös på £1.89!! Farligt bra! Mer då? Jo, jag träffade kidsen för första gången och måste ha skött mig galant. Inget gråt och inga tårar. Ubersöta var dem, de små liven. Och så träffade jag vår blivande hyresvärd med respektive. Vi packade in oss i bilen och åkte till deras kompisar och blandade världens största bål. Den slank ner bra nog fort i samband med alla drinking games. Det gick bra för vissa och mindre bra för andra. Detta resulterade i att jag fick dela säng med en mr Brown som var rejält rund under foten vid läggdags. Hände något mer? Ja just det ja, samma kväll som jag anlände fick jag min lilla överraskning. Ett generande läckert underklädesset från Ann Summers. Tack älskling!! Något mer? Jo vi köpte våra första saker till vårt blivande love nest. Bestick, oil and vinegar-flaskor och en Pyrex ugnsform. Bra start där!! Sista kvällen spenderades med grabbarna Phil och Mikey, tv-spel, bärs och fulshots. Nä, nu är det dags att tagga till för jobbet. Tre helger kvar!! Hej hopp.


Bjuder på lite bilder från telefonen då systemkameran är kvar i Brighton.


   

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0