aj aj.

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig idag. Vaknade upp med rakblad i halsen och en täppt näsa. Jobbet gick jag till ändå men skippade gymmet eftersom både jobb och nöjen ska hinnas med i helgen, så jag vill helst inte bli liggandes. Min chillade vecka blev plötsligt till en sexdagars arbetsvecka med dubbelpass på fredag. Men nu är det bara att köra. Gasen i botten!! Jobbet susade förbi även idag. Allan Svensson gjorde sitt för att hjälpa till och vips så var klockan 15.00. Jag svängde förbi Pias urtjusiga kryp-in för kaffe och snickelisnack på väg hem. Här sitter jag nu i min säng och är lite lagomt nöjd. Har kaffe och en snickersglass i min hand och har just ansökt om lite olika saker som kommer att behövas vid flytten. Så nu ska jag luta mig bakåt och joina bråkstakarna i Misfits. Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0