oh happy day.



Jag är tillbaka i hemmets ljuva vrå. Åkte till Värmdö en sväng igår för att få vara stolt storasyster en stund. Syrran har lyckats få heltidsjobb och rider fem hästar om dagen, plus att hon lyckas göra underverk med sin egna häst. Se så fin han är. Hon med. De har precis anmält sig till sin första tävling tillsammans. Way to go, sister!! Efter en stund i stallet åkte vi hem till henne och spelade tv-spel och försökte göra ostmackor utan osthyvel. Vi drack te och myste på som bara systrar kan. Men nu är jag hemma i soffan igen. Och här tänker jag ligga kvar tills mörkret faller. Usch, vilket väder!! Men mitt i detta snökaos finns även något positivt. Jag kissar varken eld eller rakblad längre. Wihoo. Fem dagar senare så jag är på bättringsvägen. Och i morgon kommer Dan the man. Och på lördag har vi min flyttfest. Lillemor har fixat min klänning!! Life is good!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0