heeey it's friday.

Nä nu får det vara nog. Rethostan har väckt mig och nu är jag klarvaken. Och hungrig. Dags för frulle och vitaminchock. Fredag idag, det firar jag genom att möta karln i stan när han slutat jobba. Behöver inhandla lite beautystuff. Har ett par timmar att fördriva tills dess så det till att snyta ut de sista bakterierna till ett par avsnitt av One tree hill. Helgen ser ut att bjuda på mycket skoj. I morgon ska vi leka med barnen och så det ryktas om att jag ska få gå på restaurang. Danny är så uppspelt över att visa mig runt så han vet inte var han ska börja. På söndag har vi bokat lunch med Phil och Amy, tror jag? Får återkomma om det.

Just ja, jag har fått intervju bokad för mitt NIN på torsdag. Så snart är jag engelsk också. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0