halli hallå!!

Jag är framme!! Eller jag kom ju fram igår men hade som ingen tid att smita in här och uppdatera. Resan gick bra, min lilla prins väntade på mig när jag kom ångandes med 50 kilo packning in i ankomsthallen. Och ja Malin, jag fick bära ALLT! Tydligen behövde man mynt för att få tag på en sån där vagn. Men det gick ju bra det med. En av väskorna har dragkedjan spruckit på men eftersom jag MacGuyver-packat alltihop så tror jag inget ramlat ur. Phil var snäll nog att ge oss lift med alla väskor och när vi kom hem stod två stora Domino's pizzor på bordet. Senare rullade även Mikey in med ett par vinflaskor. Vi skrattade åt folk som inte kan simma och andra historier. I skrivande stund sitter jag och försöker få liv i min nya älskling (läs iPhone). Jag kände mig totalt handikappad igår då min svenska telefon har fått vandra vidare till syrran. Men som tur var låg det en ny här och väntade på mig. Och apropå syrran vill jag passa på att tacka för min sista present. JORDENS FÖRKYLNING. Tack så hemskt mycket för den fina lilla passningen. Just nu flyger mamma Iris runt och letar botemedel i sina skåp och matar mig med te. Fick just en sked engelsk hostmedicin och jag kan meddela att det smakar lika illa som hemma. Men jag kommer trivas här. I eftermiddag ska vi iväg och boka soffa till lägenheten och jag ska kolla efter en adapter så jag får igång min dator. See ya!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Superwoman you! Hur lyckades du bära alla dom väskorna?? Det övergår mitt förstånd:) Låter som du har det bra babe! Lägg till mig på Whatsapp sen så jag kan kommunicera med dig sen! Saknar dig. PUss

2011-02-23 @ 11:54:40
Postat av: syster

Det var inte med mening att ge dig jordens förkylning!

2011-02-24 @ 15:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0