dagen efter dagen före.



Ja, gårdagen blev ju rätt intressant. Vi började med att cykla in till stan i strålande solsken. Parkerade cyklarna och handlade lite kläder på H&M. Sedan hade vi lite tid att fördriva i väntan på vår sunday roast-dejt med de andra. Så vi tog en pint på Pull & Pump. Upp på cyklarna igen och satte fart på väg mot Lion and the Lobster. Phil och Amy dök upp, och det gjorde även Tom och Emelie. Tom är en gammal vän till Dan som också skaffat en svensk flickvän. Så jag fick vädra lite svenska och Emelie gav mig lite tips om jobb. Maten var fantastisk, så även ölen. Så det blev ett par. Efter maten hittade vi grabbarnas gamla engelska lärare och blev kvar ett tag. Fem pint och tre sambuca för att vara exakt. Nu börjar vi komma till slutet av denna roliga historia. För att ta oss hem var vi ju nämligen tvungna att cykla. Dagens tips från coachen lyder som följer: Fylleratta inte jättefort på en cykel med bromsarna på fel sida. Det kan resultera i att du ramlar. Det gjorde nämligen jag. Nu sitter jag här med hål i knät, armbågen, axeln och hakan. Men jag är glad ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0