dag 2 i husarrest.

Suck, ni som känner mig vet ju vad jag tycker om att sitta stilla. Ensammen. Hemma, utan sällskap. Jippie, vad roligt. Fast nä!! Gårdagen gick rätt bra då jag hann plöja mig igenom fem tvättmaskiner. Kolla ikapp Gossip girl, One tree hill, Grey's anatomy och Vampire diaries. Jag hann dessutom packa ihop mitt rum. Så det är det pretty much tomt här inne. Alla fina ramar med kort på mina nära och kära har bakats in i tidningspapper så jag hoppas de klarar flygresan. Nu ska jag bara lista ut vilka som ska få ärva vad och göra i ordning lite saker för auktion. Är det någon som vill köpa 140 cm kärlek att sova i är det bara att höra av er. Jag har även skrivbord, hyllor och ett hockeyspel om någon skulle vara intresserad. Nä, nu har jag dragit mig länge nog. Det är dags att ta sig ur sängen och hitta på något produktivt. Typ koka ägg. Och kanske städa lite. Hej och hå!


Kommentarer
Postat av: syster

hoppas att jag kan få ärva två par fina skor (a)

2011-02-08 @ 21:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0