vilken helg!!

Vi är tillbaka på engelsk mark och det känns ju fantastiskt skönt. Det här är liksom hemma nu. Men oj, vilken bra helg vi har haft!! Alla fina vänner dök upp på vår lilla fest. Och de hade med sig de finaste presenterna i historien av presenter. Alla hade även med sig ett oerhört glatt humör som efter ett par glas finskumpa resulterade i tårar. Glädjetårar hoppas jag!! Det var tur att jag hade kletat på mig dyrmascaran som klarar av allt vill jag lova. Världens största eloge till Ville som hade styrt upp allt till perfektion och ett jättestort tack till alla som kom och förgyllde våran kväll!! Jag ska ta och sortera alla korten efter jobbet idag så jag kan dela med mig av vår toppenkväll. Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0