burning the clocks.



Whoooa. Svettlöken checkar in. Gav mig ut på stan i jakt på glasburkar till min sill. Vad jag inte förstod när jag kollade ut genom fönstret i morse för att välja kläder var att det var tropisk vinter med 11 grader celsius ute. Så valet av tjock dunjacka kändes väldigt opassande. Men jag hade bråttom till bussen så den fick sitta kvar på. Väl hemma igen tog jag och benade ur ett gäng sillfileér som nu ligger och gosar till sig i lagen. Nu är det dags att försöka göra sig av med svettlökar och fisklukt då vi ska möta Alex och Daisy för christmas drinks och kolla in Burning the clocks ikväll. Tydligen så vandrar folk genom stan med svincoola hemmagjorda lanterner innan de släpper iväg dem nere vid stranden. Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0