bilder från senaste månaden.

HARRY HAR FYLLT ÅR



 





 



PAUL, LOUISE OCH TRINITY HAR VARIT HÄR





  

 

MALIN HAR VARIT HÄR



 



 



Den senaste månaden har varit pretty much fullproppad av besök och aktiviteter. Nu när jag tittar igenom bilderna ser det dock inte ut så, vilket betyder att jag måste bli bättre på att släpa med mig kameran så jag kan visa upp alla festligheter. Det har varit otroligt roligt att få se alla som varit hit den senaste tiden men nu har vi tre veckors "ledigt" innan syrran kommer. Dessa veckor ska vi ta till vara på. Det blir rehab för både kropp och plånbok. Lugna filmkvällar och något stopp på puben här och där tycker jag låter bra!! Ikväll är det dags för budgetmöte och förhoppningsvis lite planerande av kommande äventyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0