curious.com

Åååårhundradets längsta vecka!! Jag är så nyfiken att jag spricker snart. Allt jag lyckats klämma ur karln inför lördagens födelsedagsfirande är att han kommer rycka upp mig ur sängen kl 06.00 och att jag ska klä mig casual. Inte särskilt hjälpsamma ledtrådar enligt mig!! Jag försökte mitt bästa för att lirka ut lite ledtrådar ur en full Daisy i fredags men icke, hon sa lika mycket som de där tysta munkarna i Tibet. Efter lite grillning igår medgav maken att han planerat detta i snart tre månader. Aaaaah, det gjorde ju inte saken bättre. Ännu mer nyfiken nu. Men jag måste erkänna att han gjort det bra. Att hålla saker hemligt för kontrollfreaket Paulsson är inte det lättaste.



Förra årets födelsedag firades i Liverpool. ♥


Kommentarer
Postat av: Mr brown

Hahaha no it's not easy !! Love you babe <3

2011-08-24 @ 11:29:00
Postat av: Linda

hihih lilla stackars mika, jag lider med dig haha :D

kommer nog bli awesome!! <3

2011-08-24 @ 11:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0