adjö.



Efter en underbar vecka har Malin nu lämnat oss. Tiden går ju tyvärr så himla fort när man har roligt. Det känns som att det bara var ett par dagar sen jag ringde och väckte henne på flygbussen hit. Men vi har hunnit med massor av roligt - beach häng, London, äkta pubkväll med quiz, shopping, engelsk stand up, rock n' roll klubb. Jag hoppas att jag hunnit visa upp det bästa av England så hon kommer hit snart igen!!

Annars då? Idag har jag arbetat en sväng och Dan ägnade morgonkvisten till att städa upp efter orkanen som drar igenom lägenheten när man har besök och hellre vill umgås än att städa. Han mötte upp mig efter jobbet och vi hittade en enorm lösgodis-affär så nu ska jag trycka ner nyllet i påsen och dra igång ett par filmer. Datorn är som ni kanske märker åter vid liv så jag lägger upp lite bilder från den senaste tiden i morgon. Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0