what a weekend.

   

 

 



 

 




Wow, vilken helg!! Vi började i vanlig ordning med take away i fredags. Blev en lugn kväll i soffan med tv-spel. Vi börjar bli riktiga nördar här, haha. Vi vaknade vid 8-snåret i lördags och bänkade oss vid Guitar Hero. Ungarna kom vid 11 och sedan var det full fart med Star Wars, gungor, Dora the explorer, pärlor och halsband. Tina, Aaron, Sammy och Oscar kom förbi en sväng för lite te och kakor. Det var ju engelska versionen av Mors dag igår också så de lämnade av lite presenter och kort till Iris. När alla åkt hem var jag och Danny redo för en mysmiddag med tapas och rödvin i stan men detta byttes ut mot ett ordentligt surprise party för Jodie. Hennes pojkvän Lee hade hyrt övervåningen på en pub mitt i centrum. DJ:n pumpade drum n' bass för fulla muggar. Så vi gjorde vårt bästa med att dansa och klunka jäger-bombs. Den planerade tidiga hemgången uteblev och vi ramlade in relativt sent efter en extremt rolig taxifärd med vår nya vän Alan. Jag hade under kvällens gång haffat en heliumballong och kom på den briljanta idén att suga i mig luften/gasen för att låta sådär rolig som man gör. Och fy fan, det funkar ju! Jag har nog aldrig skrattat så mycket!! Helt bisarrt!! Klockan ringde alldeles för tidigt igår morse. Phil kom och hämtade upp oss vid 9 för att åka hem till honom och fixa köket. Dan stod för det hårda arbetet medan jag och Phil stod för käket. Årets första barbecue, mm mm mm. Det var nog allt för den här gången. Hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0