titta vad jag hitta.



Min allra finaste Löfgren dök upp här i Brighton för en snabbvisit igår. Hon och familjen har varit i London över helgen och valde att spendera sista dagen här nere!! GLAD är ordet för vad jag blev när jag såg henne. Hade jag inte haft öronen skulle jag flinat runt, som pappa skulle ha sagt. Det blev en heldag på stan med literstora muggar cappucino och skvaller på Starbucks, shopping och tourist guide genom stan. Hon blev upp över öronen kär i stan, så jag måste lyckats bra då vädret inte var något att skryta med igår. Lite goa grejer från Body Shop, värmeskyddande inpackning från Aussie och en liten present till min hårt arbetande kärlek fick följa med mig hem. Matilda gick loss både inne Body Shop och Boots då allt ligger på typ halva priset jämfört med Sverige. Idag skiner solen igen så det blir en långpromenad med Tobes och i eftermiddag blir det en sväng till Phil. Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0