fredag igen!!



Wohoo, jag blir av någon konstig anledning alldeles fredagssprallig även fast jag inte jobbar och kan se framemot en helgs ledighet. Kanske är det för att karln har ca 50 timmar ledigt som han kan dedikera till mig. Apropå jobb så hoppas jag att mina lata dagar snart är över. På onsdag är det nämligen dags för intervju. Och inte vilken intervju som helst. En tre timmar lång bedömningsintervju. Mina nerver ligger redan utanpå skinnet. Till råga på allt så är det strikt dresscode - business clothes. Så idag ska jag försöka lugna mina nerver med hjälp av shopping. Måste hitta rätt kontorsutstyrsel för att kunna svassa in där med huvudet högt utan att känna att jag snott mormors pennkjol och pumps. I övrigt så ser kommande helg ser ut att bli bra även den. Alex och Daisy har flyttat in på övervåningen på en pub som vi ska på invigning av i morgon, yeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0