det är fredag idag...

... och då är man riktigt glad!!

Just nu hoppar jag runt till den här låten. Bombay Bicylcle Club. Jag säger då det. De är duktiga på att göra musik, de här britterna. Karln har introducerat mig till många nya favoritband härifrån den brittiska ön. Detta är ett av dem och jag hoppas få se dem senare i sommar. I had the blues but I shook them loose, mycket bra album. Ja, det är fredag idag alltså. Jag hoppar runt i jakt på en passande klänning för dagen. Solen har bestämt sig för att gripa tag ordentligt om Brighton ett tag så idag åker sommarklänningarna och ballerinorna fram. Tror inte ens jag behöver bekymra mig om en jacka!! Dagens plan är att åka till stan, införskaffa solskyddsfaktor, träffa upp karln och välja passande pub for a couple of friday drinks. Sen bär det nog av hemåt för vår klassiska friday takeaway. I morgon lördag kommer kidsen i vanlig ordning och en dag på beachen står på schemat. Tror kameran ska få göra oss sällskap för lite fina kort. På söndag blir det roast-dejt med Phil och Amy på The pub with no name. De serverar alla olika sorters kött. Typ struts och antilop. Kocken kommer in tre på morgonen för att förbereda allt så det ska bli spännande att prova. Det var helgens planer hörre ni. Hoppas att solen skiner lite värme och glädje på er med. Allt blir så mycket roligare då. Puss och kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0