april fool's day.



    

Tydligen kör man med första april-skämt i det här landet också. Men jag har klarat mig so far, touch wood!! Kommer ihåg förra året när Linda ringde och grundlurade mig om att hon skulle gifta sig. Jag hann börja gråta av lycka innan hon skrek "APRIL, APRIL!!" Elakt. Riktigt elakt!! Haha. Här i Brighton har vi en strålande första april. Det har regnat i två dagar men nu har solen letat sig tillbaka. Och herre jösses vad det där regnet behövdes. Alla plantor sörplade i sig och nu sprudlar det av grönt gräs och grönskande träd överallt. Fredag är det också. Mmmm, take-away!! Ännu en fullspäckad helg väntar. I morgon kommer kidsen plus Tina och hennes kids. Kvällen ska spenderas med tapas och rödtjut har jag hört. Och på söndag blir det BBQ och jobb hos Phil.


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh.. Jag ångrar verkligen det där...

Du börja gråta o allt sööt!...

Puss puss

2011-04-01 @ 23:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0