working 9 to 5.



Eller ja, egentligen 8-21. Men jag är fortfarande vid liv. Med en smärre förkylning (läs tuberkulos-hosta) i kroppen har jag nu avverkat fem arbetspass på tre dagar. Ett sjätte och sista pass på åtta timmar väntar i morgon, sen ska det jäklar i min lilla låda ska det firas att det är helg. Först ut på schemat är sko- och underklädesjakt med fruarna. Sedan skall tatueringstid förhoppningsvis bokas. Fredagen tänkte vi avsluta med taco-fest hos Jessica, alternativ i casa de Highvalley. På lördag morgon kommer den osannolikt sköna bönan Frida Bergman till stan. Vi har planerat att mötas upp på stan. Flanera runt lite och luncha, för att sedan svida om till dopfest. Den planeras att efterföljas av en lång natt i vimlet. Så söndagen lär behövas för att återhämta sig inför nästkommande vecka. Sådär ja, det var hela min helg på ett bräde. Packat schema men jag gillart. Tiden går fort, vilket leder till att det snart blir nästa torsdag och jag får möta min fantastiska karl på Arlanda. Jag längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0