namngivelsefest.



  

I dag är det söndag och man mår som man förtjänar måste jag väl säga! Gårdagen var fantastiskt trevlig. Frida anlände vid 10-tiden, så vi strosade runt på stan en stund. Jag hittade både höstjacka och skor. Frida inhandlade ett par mini-converse till Oliver, systersonen. Supersöta!! Sedan åkte vi hem för att göra oss i ordning. Och här satt pappa, hemkommen från USA med ett par Nine West-skor. TACK!! Mina nya darlings åkte på direkt och jag och Frida åkte till Söder för att gå på Olivers namngivelsefest. Där bjöds det på god mat och dryck i gott sällskap. Kvällen blev till natt på Berns där vi drack vodkadrinkar och dansade loss. Nu ligger jag i sängen med laptopen på magen, en skinktoast med vitlöksost på en tallrik bredvid mig och har inte planerat att göra så mycket mer. God afton!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0