svettigt.

Idag hade fröken Paulsson ställt klockan på 09.30 för att stiga upp och mysa runt med en kaffe och diverse innan jobbet. MEN, det tog cirka en timme att ta sig ur Malin hängmatte-linknande bjässe till säng, då jag är stelare än än något annat. Detta måste jag nog säga är resultatet av gårdagens yogapass (fast jag hellre skulle skylla på Malins säng, som är i det mjukaste laget!). My god, vad vi svettades. Salen var överfull av kvinnor (och en man) som flexade ben och armar hit och dit. Speglarna immade igen och syrebristen infann sig rätt obehindrat. Men gött var det. Innan jul ska vi avancera till att forma kroppen till en kanelbulle och stå på en arm. Kvällen/natten spenderas i High-valley med fruarna, varma mackor och Modern Family. Nu är det hög tid att återvända mot civilisationen och arbeta ett par timmar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Gillar inte den här hatkampanjen du har startat mot min underbara säng :)

2010-09-13 @ 13:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0