slappardag.

    

Idag har fröken Paulsson inte gjort många knop vill jag lova!! Sov 11 timmar i natt och har spenderat hela dagen i soffan. Jag har riktigt känt hur krafterna har strömmat tillbaka i min ådror ikapp med rastlösheten. Men jag har försökt att inte ge vika i hopp om att tillfriskna tillräckligt mycket för att inte dö av en timme på gymmet i morgon. Har hunnit med två filmer. The Joneses och The time traveller's wife. Har även hunnit med att browsa lite skor. Tanken var att hitta inspiration för höstskor, typ kängor, men jag skulle då inte banga på dessa!! Gjorde ett litet uppehåll för intag av näring. Idag i form av soya-kyckling med bulgur. Nu väntar mera film. Karate Kid och Evelyn Salt. Sen blir det sängen. I morgon väntar date med fruarna. Det ryktas om tårta. De är allt bra fina mina fruar.


Kommentarer
Postat av: Linda

2010-09-01 @ 21:08:45
Postat av: Linda

call me honey!!!!

2010-09-01 @ 21:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0