mina damer och herrar.



Mina damer och herrar. Hör och häpna. JAG ÖVERLEVDE DAGEN!! Utan större svårigheter faktiskt. Och nu är jag ledig i dagarna tre! Detta ska firas med vin i alla dess olika former och färger. Den ursprungliga planen var att gå och se Hoffmaestro i morgon, men då vädergudarna hotar med regn har jag ingen lust att slåss med fjortonåringar på Grönan. Det kommer ändå inte slå den magiska spelningen i Borlänge. Så vi kör på vinafton i Råcksta och ser var natten för oss helt enkelt. Det är dags att dansa in hösten 2010. Jag och fruarna gästas av besök från norr. Linda och Karin kommer ner en sväng. Inte igår man såg de två töserna. Och ännu en puma kom med glädjande besked nu ikväll. Jeanette Alm Högman, kommer hit!! Kommer du också Pia?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0