fredagsmys.


Eller inte. Mäktar inte med mycket av den varan när man spenderat 12 timmar av denna fredag på jobbet. På väg hem lyssnade jag på SHM och blev peppad. Drömde ett litet tag om att vara på en lagomt snofsig nattklubb med mina leopardskor och en skir liten svart klänning men varken tid eller energi finns så det får vänta till nästa helg. Löning, utgång och rykten om att Frida B hittar till Stockholm kommer leda till succé. Den här helgen fortsätter jag borra ner huvudet i jobb och räkna ner inför valet på söndag. Slutar jobba 16.00 och tänker springa hem och köra mitt fredagsmys med chips framför valvakan istället. Var nu duktiga medborgare och rösta rödgrönt på söndag!! Tackar ödmjukast på förhand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0