dance-off.



Lillemor och Malin har uppfunnit en genialisk grej. De kallar den dance-off. Det går ut på att släppa allt, alltså ALLT. För att dansa loss till väl vald låt. Och när låten är slut återgår allt till det vanliga. Det spelar ingen roll om man står och diskar, duschar, tittar på film, är mitt i en hetsig diskussion/slagsmål eller whatever. Är det dance-off så det är det bara att dansa. Här utför Lillemor en dance-off under min palm till en fin dänga av Adam Lambert, mannen med mer smink än någon annan på denna planet. Jag hängde på så gott jag kunde men känner att jag inte är riktigt varm i kläderna ännu. Annars var gårdagskvällen mycket trevlig. Vi matade Martin von C med tacos, öl, kärlek och popcorn. Och tittade på film. Och skrattade i oerhörda mängder. Mycket trevlig kväll. Gracias!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0