bra dag.



Na na naaa naa. Vilken hääärlig dag. Det hela började med skön sovmorgon. Denna följdes av fantatisk frulle och en skogspromenad. Hittade svamp, blåbär och en svinstor kvarn som var fin att titta på. Det hade småregnat lite så det doftade ljuvligt i skog och mark. Efter min lilla walk about i naturen gick jag hem och rörde ihop en smarrig Spagetti Carbonara för att fylla på energiförrådet. Så fort maten landat begav jag mig mot stan för att möta upp Lillemor och gå på spinning. Men här gick något fel i min planering. Jag var på Odenplan en timma för tidigt. Så jag kilade in på ett litet studiebesök hos Lillemor på Tillskärarakademin. Det var coolt där inne!! Det hängde halvfärdiga kläder överallt och en tjej kom gåendes i genomskinlig skjorta med trosor, bh och stay-ups. Jag åt en banan medan Lillemor pressade ull och njöt av sin grönsakssoppa. Sedan studsade vi vidare mot gymmet. Och in i spinning-salen. Svetten rann och 45 minuter senare hade vi cyklat två mil med liven som insatts. Men jävlar vad gött det var. Såg till att strecha ordentligt efteråt då ännu ett yoga-pass väntar i morgon. Svettigare än någonsin gick vi till Ica. Jag köpte tomater och basilika-mozzarella och satte mig på tåget hem. Mittemot mig satt en mops som bodde i Alvik och en dubbelvikt asiat sovandes med Harry Potter-brillor. Det var kul. Man bara måste ju älska SL. Jorå så att, det var min dag det. Nu ska här duschas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0