high-five.



Idag kom uppenbarelsen!! Jag väntat i flera år!! Jag har äntligen kommit på vad jag ska bli när jag blir stor. Jag hoppar fortfarande jämfota när jag skriver detta, eftersom jag väntat på detta en längre stund. Jag har aldrig känt mig stressad för att jag inte riktigt vetat var jag ska vägen. Utan tänkt att det kommer till mig en dag. Och under tiden har jag provat på många olika yrken. Nu har det kommit till mig!! Det bästa är att jag blir kvar i Stockholm ett par år och kommer sedan ha hela världen som spelrum för framtida jobb! Det sjuka är att alla beslut jag tagit gällande arbeten hitills kommer till användning för mig nu. Måste vara ödet. Ödet har gjort bra saker för mig på sistone. Karma-kontot kanske börjar betala av sig? Och just det ja, jag har skaffat hemförsäkring idag också. Vuxenpoäng!! Inom en snar framtid ska pensionärs-Malin få hjälpa mig starta ett vettigt sparande också. Det var allt för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0