brighton baby II.




Fredag kväll och tillbaka i verkligheten igen. Landade igår natt och har jobbat idag. Det har visst blivit ett himla flängande på mig. Det här var tredje gången jag var i England sedan slutet av juli. Och det blir bara trevligare och trevligare för varje gång. Denna gång fick jag se Brighton på riktigt och träffa nästan hela familjen Brown med vänner. Vi firade Dannys födelsedag med pompa och ståt. Thai curry-lunch hos syster Tina, skumpa och tårta, stackars Dan försökte till och med lära mig mixa musik, vi lagade lasagne, spelade Wii, drack öl och snurrade på en rullstol. Tack för ett par underbara dagar älskling!!

  

  

 

  

  



   


Kommentarer
Postat av: mr brown

thank you honey ill never forget it, you being there was the best present I could of asked for everything else was a bonus! its going to be a long three weeks without you especially as every time I say good bye it gets harder, miss you and love you so much <3 thanks for everything x x x

2010-10-15 @ 23:18:19
Postat av: mika

it was my pleasure baby!! hate saying goodbye but we have lots of fun to look forward to!! see you in 20 days my love!! puss och kram! x x x

2010-10-15 @ 23:22:53
URL: http://mikapaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0