ryanair.



Let me present to you, min nya bästa kompis vid namn Ryanair. På senaste tiden har vi spenderat mycket tid tillsammans. Jag känner lite hatkärlek till denne senaste i raden bästa vänner. Bra pris är den största fördelen. Mindre bra service, take-off från Skavsta och blir man hungrig ombord försvinner halva resebudgeten är nackdelarna. När jag tänker efter så är nog priset den enda fördelen. Men det har på sistone varit så bra att det vägt upp alla dåliga sidor. Sist jag åkte till London landade vi till och med 10 minuter för tidigt!! Smaka på den ni. Nu har jag precis bokat biljetter så att jag och min nya bästa vän åter ska sammanstråla i början av december då ännu en vecka i England väntar.


Kommentarer
Postat av: Danny Brun !

:) it has now become my best friend even with previous nightmares With the airline I have now forgiven and booked my flight in November with them! Thanks babe another date to look forward to ! :D love you <3 x x x

2010-10-20 @ 14:32:06
Postat av: syster

inte ens ett fjuttet TACK på bloggen, ska komma ihåg detta till nästa gång!

2010-10-20 @ 17:11:58
Postat av: Danny

Tack marielle också :)

2010-10-20 @ 17:25:33
Postat av: mika

TAAAAACK!

2010-10-20 @ 20:02:30
Postat av: Marre

det behövs inte för att jag vet att jag är bra ändå, haha!

2010-10-20 @ 20:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0