nyhavn by night.



Det börjar pirra i min mage. Om tio dagar åker jag till Köpenhamn. Det låter ju kanske inte allt för farligt i era öron. Men om man heter Mika är det mycket som kan gå fel när man ska ut och åka själv. Addera en väldigt tidig avgång från Arlanda så ökar chansen för katastrof genast med 300 %. Bara det faktum att flyget går från Arlanda gör inte att oddsen för misslyckande direkt sjunker. Sist jag åkte dit missade jag terminalen jag skulle av vid och fick åka runt ett varv till med bussen. Men när (läs, om) jag väl kommer fram får jag slänga mig i armarna på min fina prins. Som idag för övrigt har gått med på att vi ska leta skor och annat kul när vi är där. Yeeey. 10 dagar, spring förbi nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0