love is in the air.



Idag har jag jobbat. Det gick bra. Har varit borta från stället över en vecka men inte mycket nytt hade hänt. Jag har även bokat en läkartid efter många och långa påtryckningar från fruarna. Så i morgon hoppas jag få ett svar på min mystiska hosta så jag kan börja träna igen. Jag saknar gymmet och min nya förälskelse - Zumba. Efter läkarbesöket är det dags för mera jobb, sen åker jag mot Arlanda för att möta Prince Charming igen. Denna gång får vi njuta av varandras sällskap åtta dagar i rad med ett litet upphåll över natten på måndag, då han åker hem på måndag kväll och jag åker över på tisdag eftermiddag för att fira hans födelsedag. Känns som att oktober är en lyxig månad.

Vi ses i morgon hjärtat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0