lazy monday.

 

När jag slog upp mina blå idag stod klockan på 12.20. Jag blev lite lätt chockad men efter den gångna helgen var nog sömn det jag behövde mest. Efter frukost blev jag lite lätt uttråkad så vi begav oss till Vällingby. Där lyckades jag dra kortet på både Kicks och Lagerhaus. En fantatisk parfym från Björn Borg, en ansiktmask från älskade Formula, doftljus och förvaringslådor fick följa med hem. Väl här hemma klickade jag hem lite smink från England, spännande!! Apropå England så fick jag ett glädjande sms därifrån idag. Min prins från Brighton ville inte vänta till torsdag så han bokade om sina flygbiljetter till onsdag. Så nu får vi över en vecka tillsammans nästa gång vi ses. Thanks baby, see you in two days!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0