farbror doktorn.



Eller ja, fru doktor. Jag fick prata med en rysk, kvinnlig läkare i morse som insisterade på att kalla mig Pia hela tiden. Hon kunde inte se några konstigheter i varken hals eller lungor men tyckte det var märkligt att jag ändå lider av någon slags tuberkulos-hosta. Så jag fick lämna lite blodprover som jag hoppas de hittar något i så jag får lite medicin. Men lite hosta är ju inget att deppa ihop över. Jag har det oförskämt bra ändå. Nu ska jag till exempel äta en fantatisk frukost och ta ett bad innan jobbet. Ikväll får jag sällskap i sängen. På fredag ska vi på ölmässa och resten av helgen ska vi spendera hos mästerkockarna Paul och Louise i Märsta. Och på tisdag flyger jag till England.
Life is good!


Kommentarer
Postat av: father

..härligt.. det är du värd älskling..:-)

2010-10-08 @ 08:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0