don't turn your back on that fat cat.



Om jag vore en katt idag skulle det här vara jag. Jesus Kristus Benedictus vad gött att den här helgen är över. Har jobbat alldeles för många timmar och sovit för få. Vilket i och för sig resulterat i större pengapung och massor av skratt, men de sista timmarna idag var tunga. Därför har jag belönat mig med en stoooor kebabpizza, en lååång dusch och ansiktsmask. Snart blir det karameller och julmust i soffan framför en schysst rulle. Hinner nog klämma in två filmer innan det är dags att krama kudden igen. I morgon hoppas jag både det ena och det andra anländer med Posten. Och så är det dags att besöka vad som kan komma att bli mitt nästa hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0