äntligen.



Idag ringde tillslut min läkare tillbaka. Som jag nämnde förut fick jag lämna lite blodprover när jag besökte henne sist. Dessa ville hon testa för allergier mot björk, päls, gräs och kvalster. Att jag då berättade för henne att jag aldrig lidit av någon allergi och växt upp på bondgård ville hon inte lyssna på. Jag berättade även att jag vid samma tidpunkt i fjol fått antibiotika mot mykoplasma men det ville hon heller inte riktigt ta in. Så ringde hon idag med resultaten. Inget visade på några allergier överhuvudtaget utan jag hade, hör och häpna, mykoplasma. Bakterier i magen som visar symptom såsom långvarig hosta. Detta med behandlas med, paus för trumvirvel, ANTIBIOTIKA!! Ha! Det är konstigt att man själv hinner ställa diagnos innan man får hjälp. Anyway, en tiodagars kur och jag är förhoppningsvis helt frisk och tillbaka i Zumba-rummet för framsteg på gymmet.
Jippie!!


Kommentarer
Postat av: Pia

Skönt! Hoppas du mår alldeles prima snarast!

2010-10-18 @ 21:40:22
URL: http://piasalldelesegna.blogg.se/
Postat av: Sluta sätta fingret på ställen

GOOD GIRL, du är Dr. House. Jag behöver dig på Zumban, jag är rätt för mexaren.

2010-10-19 @ 12:14:37
URL: http://lillemorsimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0